torsdag 3 december 2009

mässa..

har varit på företagsmässan i falun , främby.
mässan i sig var inte så jätte bra tyckte jag men det var intressant att se hur många företag i dalarna (borlänge, falun) som var där, totalt var det runt 160 stycken tror jag.
lämnade mitt visitkort på några ställen och för en liten stund sen ringde dom och berättade att jag vunnit två biobiljetter.. :)
jag som aldrig bruka vinna något alls! :) blev riktigt glad

har skrivit klart slutrapporten och skickat in den. phuu säger jag bara.
satt och skrev den samtidigt som sonen lekte med sina bilar nedanför mig. kände mig jätte stolt när jag var klar och han satt i badet.. :) ja jösses ja. ibland undrar jag hur jag orkar själv.

nu ska jag själv gå och duscha, eventuellt ta ett bad. :)
/la la la lalala

Inga kommentarer: