måndag 7 december 2009

Måndag..

....igen...
jaha vad säger man.. helgen har varit lugn och skön. hade bror med familj här igår, dom åt lite mat och vi pratade en del.. :) trevligt som tusan.
tvättade en del med, så nu e de klart.
har haft ledarskap hela dagen, känner mig lite trött i skallen om jag ska vara ärlig. men har fått svar på ganska många frågor jag hade och känner mig mer säker..

imorron ska sonen vaccineras mot svininfluensan, tyckte det var lika bra när han ska åka till Spanien om mindre än tre veckor, kommer känna mig mer säker om inte annat. blir juh itne första gången han åker dit och komme rhem med sjukdomar.. suck.. vattenkoppor och förskyld. hans idiot till far tycker däremot att allt e mitt fel. men de e som vanligt...

sonen har verkligen inte lyssnat på mig och häromdagen tittade han på mig sen sa han att mamma var bajs. tack då.. började gråta och kände mig som en skitkorv.

har fått (eller haft ) råttor i mina väggar. låter hemskt som attann när dom springer och jag vill flytta.. usch.. ska ringa imorron till gagnef bostäder men också anticimex.. *ryser*
ne fy fan vad äckligt de e

nu ska jag borsta mina gaddar sen krypa ner i sängen.
/bajsiga mamman

Inga kommentarer: