måndag 2 november 2009

pirr i magen..

sitter och tittar på Ullared som går på femman.. :)
herregud säger jag bara.. vi ska juh åka dit imorron på skolresa.. :) haha men det blir lite tid till shopping också. :) ska leta lite julklappar till sonen och syskonbarnen. blir nog bra. :)

sonen har fått operationstid nu iaf, den 23/11 kl 07.00 i Falun. usch känns inte bra. men tror det blir bättre för honom så han kan andas ordentligt. han snarkar juh som en fullvuxen karl och när vi var där och kollade så sa doktorn att han hade ett kärl som var igentäppt i näsan. vette tusan men de e iaf det som ska tas bort eller tömmas eller vad det nu stog.

var juh ut i lördags, ja jösses säger jag bara. det dröjer extremt länge innan jag går ut igen! vette tusan hur jag kunde bli så full för jag drack inte så mycket. men hade jätte trevligt på förfesten iaf. ramlade och slog i huvudet inne på hela huset. så mitt huvud gör ont idag också. och itne huvudvärk utan mer ont ont. :) eller ja ni vet vad jag menar.. haha

var hemma sent idag, usch. sonen var måttlig grinig men han åt duschade och sen isäng. skönt det iaf. somnade snällt gjorde han också.

nej nu ska jag packa lite mer sen ska jag hoppa in i duschen och gå och sova jag med.. :)
kram shoppingsugna mamman.. ;)

1 kommentar:

Linas Vita Hem sa...

Åh vill också så gärna till Ullared! Hoppas det blir bra shopping!:) kram/Lina