tisdag 24 november 2009

far bort ett par dagar..

sonen opererade bort polyperna igår, han har snarkat som en fullvuxen karl innan men nu låter det normalt.. :) han kan andas genom näsan för första gången sen han föddes tror jag!
operationen gick bra och han var vaken på en gång när han kom in i uppvakningsrummet, efter ett tag då han var vaken fick han en piggelin men då sade de stopp i magen och han spydde upp en massa blod. efetr de mådde han hur bra somm helst.

iaf vi måste vara hemma resten av veckan för infektionsrisken.(tredje j-a veckan i rad!) och efterssom han mår bra nu och gör en massa j-a hyss så bestämde jag mig för att åka ner till sthlm en sväng. e sååå trött på att vara hemma. dessutom kunde mitt horoskop i dagens tidning hålla med om att jag behöver ett miljöombyte. kan inte vara mer rätt än¨så.

iaf vill ni mig något (antagligen inte efterssom telefonen e död jämt) men så finns jag på mobilen.

det finns bara en sak att göra i det här läget och de e att fly så hej då dalarna hej huvudstaden. :)
/Mamman

Inga kommentarer: