torsdag 19 november 2009

dagis

sonen befinner sig idag på dagis, ,lämnade han till nio imorse. hade så grymt ont i huvudet så åkte hem och la mig igen. sov några timmar och nu e man (hhrrrm) pigg och utvilat (NOT). iaf ska försöka mig på att plocka lite här hemma och sen åka hämta huliganen!
ikväll kommer min syster och myser och snackar lite skit me mig. det var ett bra tag sen sist och tror det behövs. (eller hur sandra?)

en fråga? varför kommer det alltid dubbelt så mycket räkningar till jul? planerar dom det i förväg eller varför blir det så? som tur e är alla mina julklappar inhandlade men va fan!?`
jag har lite ångest för det men vet att vi kommer klara oss ändå men känns som de e mycket utgifter på en gång. fast har man satt fan i båten får man ro han till land också.

imorron ska vi ha nivåkontroll i skolan (prov) och de känns lite nervöst, har kikat igenom boken och tror inte det ska vara så svårt men känner jag mig självsäker går det nog åt pipan så bäst att bara ta de lungt och andas.

nej nu m¨åste jag sluta befinna mig i köket, datan bara skriker åt mig att jag ska kolla facebook. :) haha
ha en bra dag alla!
/Moder Vera

Inga kommentarer: