tisdag 6 oktober 2009

tackar gudarna..

för min diskmaskin... herregud vad skönt det är! det måste vara småbarnsföräldrars bäste vän! :) den är iaf min! så skönt att komma hem och det inte är någon disk eller något. rent och fint i köket. toppen!
idag har vi varit hemma, sonen har sovit max en halvtimme inatt. han bara skrek imorse när jag skulle sätta på han skorna att han ville vara hemma. hmm vad gör man som mamma? jo vi var hemma så klart. vi har lekt lite med hans bilar och duplo sen har vi ätit korvsoppa och sen for vi iväg till min mamma en sväng. så skönt att prata lite! :) sonen lekte med rocky och hade jätte roligt! dom sprang runt runt vid mammas kök. (de har öppet mellan vardagsrum och kök)

nu sover han och jag ska duscha och sen titta på Desperate Housewifes kl 21. :)

imorron skola igen. :)
Kram på er

Inga kommentarer: