fredag 9 oktober 2009

P.s I love u..

står på för fullt i vardagsrummet..
har sett den filmen lite flyktigt men nu ville jag se den på riktigt så att säga..:)
den är verkligen helt underbar. man blir helt kär i Gerry.. verkligen en vacker film. boken är dock mycket bättre.

har varit inne i Blg och lekt med en klasskompis till mig poch hennes dotter som är samma ålder som sonen min. riktigt trevligt! :)
köpte även en ny kamera idag efetrssom sonen förstört min. nästan en likadan som jag hade fast mycket bättre tydligen..:) haha

helgen kommer att bli lugn, orkar inte med så mycket känner jag. sonen hade lite feber när jag lade honom och jag har ont i halsen. så kanske blir vi sängliggandes i helgen (hoppas inte!!)

Love, Love and Forgive

God natt från trötta mamman (hmm har en känsla att jag skrivit det en eller flera ggr. not to good!)

Inga kommentarer: