fredag 30 oktober 2009

Partykläder och ny jacka..

ska åka in till kupolen (barnfri) och shoppa lite kläder tills hela huset imorron..:) blir min första gång som jag går så det ska bli skit skojj!!
innan ska jag på middag hemma hos en tjej i klassen och vi e några från min klass som ska gå. :) ska bli så himla trevligt! känns så bra med skolan att äntligen börja få kompisar som man kan umgås med. dom har också barn så dom vet vad man pratar om när det gäller inge sömn och dåliga matvanor osv. så det kännas toppen..

sonen har varit vaken sen 5 imorse, vägrat somna om och vägrat vara tyst. han har setat och bankat på sin (J-A) bankbräda.. fy fan säger jag bara.
men men, slipper ha med han på kupolen iaf, det hade verkligen inte gått. när han inte sovit brukar han få världens utbrott där så nej skippar de. han ska banka hemma hos sin "poffa" i Djurås istället. tror dom kommer ha mycket roligare tillsammans! :)

vet att jag lovat att lägga upp bilder men det får bli ikväll.. :)
ska städa hemma också idag, för imorron hinne rjag inte och på söndag kommer mina BABES!!! :)
/ Partysugna morsan

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas du får en toppen kväll, och sen sen vi på söndag:) Ska bli så roligt att ses igen:) pussen