söndag 4 oktober 2009

nu börjas det igen..

snoret rinner och huvudet känns som det ska sprängas. kul i jul.
sonen har sovit dåligt inatt igen, för ovanlighetens skull. han vaknar i snitt 4 ggr per natt och gråter och så kommer han upp till mig. det är jobbigt som tusan för jag vet verkligen inte vad jag ska göra, har provat allt. det sjukaste är att hos min mamma sover han hela natten utan att vakna en enda gång. jag känner mig så otroligt maktlös för jag har verkligen provat ALLT!
men men. får väl fortsätta truga tills han sover hela natten av sig själv igen då.

igår var jag så trött att jag gick och la mig vid halv tio. satt i soffan och halvsov så beslöt mig för sängen. riktigt skönt var det att gå och sova tidigt men blev väckt en timme senare.
var på marknaden igår men brrrr vad kallt det var. var där knappt en timme. hittade inget förrutom lite chips. :) sen fick jag besök av min farbror, hans fru och min kusin. det var trevligt! fick dom se hur jag bor med.

idag är det tydligen kanelbullens dag, men jag tänker inte baka bullar! jag är sugen på kladdkaka och sen tänkte jag göra lite bröd om jag orkar. ska även göra matdosor.
nej nu ska jag gå och klä på mig för jag och sonen ska in till Kupolen och handla mössa och vantar till mig och sen ska vi ivög och handla en jacka (också till moi).
nästa helg blir det byte till vinterdäck. har nu allraound däck men vill hellre ha dubb på. känns lite säkrare. tur att pappa driver däckverkstad! :) haha

see u soon macaroon.. /förskylda morsan

Inga kommentarer: