fredag 31 juli 2009

mys..


......my heart belongs to you.......

Helgen består av städ och tvätt och en lunchdate med mormor , mamma och syster. riktigt trevligt blir det nog! :) ikväll har jag hyrt sex and the city filmen så ska krypa ner i sängen och se på den snart. imorron ska jag ta sovmorgon, tycker jag att jag förtjänar efter ha gått upp kl 5 varje morgon den här veckan.

saknar min plutt jätte mycket! vet att han har det bra så behöver inte oroa mig men det gör man nog jämt som mamma. oroar mig fast jag har han med mig.

nästa vecka ska jag bli sambo i några dagar. :) ska hjälpa honom och dekorera köket hans, han får måla när jag jobbar och sen när jag kommer hem (till honom) så fixar jag lite. har sagt att han får fixa maten tills jag kommer hem! eller hur snygging?;) pannkakor eller thaimat.. asg. blir bra det.

nu ska jag se på film sen sova. kram från little me..

Inga kommentarer: