måndag 1 juni 2009

fy fasingen..

har jätte ont i mina fötter!! känns som om jag inte gjort annat än gått idag!
plockat pall hela dagen, det var inte bara en som kom utan 4!! usch och tvi. men samtidigt är det roligt för man ser allt det nya som kommer.

har införskaffat mig i en ny prydnadskudde idag, riktigt fin må jag säg, den e turkos..:) har tänkt att jag ska ha det i vardagsrummet för det e lite turkost på mina gardiner. så nu ska de bli blått och fint hemma! :)

kom hem vid halv sju, lade min lille prutt och sen skurade jag köket från topp till tå..:) dammsög hela lägenheten, torkade damm i vardagsrummet och bytte sängkläder, sen nu sitter jag här framför dumburken igen..:)
e helt slut kan jag lova! men men.. behövdes och jag orkade inte i helgen när det var så fint väder!

nu ska jag hoppa in i duschen sen tycker jag nog att jag förtjänar att lägga mig i den nybäddade sängen! :)

KRAMAR

Inga kommentarer: