lördag 23 maj 2009

Romantic..

var på kalas idag hos söta Tindrah, 1 år, känns som om deft var igår vi hälsade på dom på sjukhuset..:) hade köpt en söt liten klänning åt henne.

sonen har varit vaken sen 6 imorse och bara totalt vägrat somna om. han började jävlas med mig imorse redan, förstörde, skrek och bara var allmänt trotsig. vi kom in till bror min och de första 30 minutrarna gick bra men sen bröt helvetet löst, han skrek och rev t om ner brors fina tavla. måste jag säga att vi åkte hem tio minuter senare?

när vi kom hem lade jag ner han i min säng och sen somnade han en halvtimme. när jag försökte väcka honom blev han ännu argare och det blev bara värre. höll honom i mina armar i cirka 20 minuter och sen var det bra igen. frågade om han ville ha en glass och det ville han så vi skyndade oss till Ica och köpte älsklingens favorit, piggelin..:) vi gick över till preem och hyrde en film och solen sken så vi satte oss vid bänkarna och bara njöt..:)
sen for vi hemåt och lagade god mat, vitlöksmarinerad kyckling och kokta grönsaker till. och stekt squash med chili..:) MUMS.. sonen åt två stora portioner..!
sen satte vi oss framför teven med en skål chips och russin (sonen) och tittade på Björn Bröder2.
han somnade vid 7 och förhoppningsvis kommer han itne vakna före det imorron men med min otur så e han väl vaken vid halv fem .

efter han somnade satte jag mig i soffan (as usual) och sen satte på filmen "27 Dresses". filmen jag hyrde var bröllopsduellen med anne hathaway och kate hudson. riktigt bra faktiskt.
blir alltid så j-a blödig efetr såna här filmer, så nu snyftar man lite försiktigt..:) men men..

imorron ska jag åka in och hämta mamma och the gang (min pappa, hans tjej Ulla och styvfar Per) från Blg, dom har varit på kryssing till Riga. aja emn det kasnke jag skriver om imorron om jag orkar.
nu blir det toaletten noch sen sova. Puss och Kram väldigt ensamma mamman..

Inga kommentarer: