söndag 12 april 2009

lilleman kommer hem!!


jepp sonen kommer hem ikväll!! :)

även om det har varit skönt att vara lite själv så ska det bli jätte skönt att han kommer hem! kan inte sova ordentligt när han e borta.. e för van att höra hans små snarkningar ..:)

pratade lite med far hans igår och då berättade han att sonen e sjuk igen, han har feber och hosta.. suck och jag som ska börja jobba på tisdag.. aja det återstår att se när jag hämtar honom hur han mår.

syster yster följer med som sällskap i bilen ikväll , roligare att ha någon att prata med än att sitta helt själv. vi åker vid halv sju ikväll och e inte hemma förrens vid 2. tur att det e röd dag imorron. är det fint väder ska jag och sonen vara ute hela dagen! :) mysa ensamma hela dagen! måste göra matdosor till mig med..


nej nu ska jag kila och städa lite...

/snart mamma igen..:)


Inga kommentarer: