lördag 18 april 2009

blg marknad..

jepp jag och sonen åkte in till blg idag för att gå på marknad.. väl inne i blg hämtade vi upp en kompis, sen for vi vidare på marknad.. där träffade min bror med respektive och deras dotter, och träffade även min andra brors tjej med deras dotter..:) handlade bara en liten traktor åt sonen och min kompis vann en plysch figur från "Cars" så den fick sonen också. det var ganska lite så vi åkte hem ganska fort. åkte och handlade lite mat och for hem och åt.
sen åkte jag och sonen hem till oss och lekte med hans nya traktor, det gjorde hela hans dag tror jag den där traktorn..:) Han verkligen älskade den, han gick runt och brummade med den och sen när jag diskade så hörde jag honom sitta och prata .
gick och kikade och han satt inne i sitt rum vid bordet och han hade lagt upp sina traktorer (5 st) och sen satt han och pratadee han med alla och flyttade runt dom. skrattade lite och gick tillbaka till disken.. han satt inne och lekte i sitt rum i nästan 2 timmar. de var så skönt att kunna gå och plocka och han satt snällt där inne och lekte.

ikväll blir de bara att sitta och slappa och ta det lungt. är väldigt trött och tror det blir tidig sänggång.

började känna mig lite sjuk igen, har ont i bröstet när jag andas och har fått hosta. imorse och nu e jag lite hes så tror att jag ska dricka mycket C vitamin och knapra Ipren.
nästa vecka e de ju Hemtex som gäller igen! :) trivs super bra och känns verkligen bra .
nästa helg ska vi alla ut och äta, blev tillfrågad fast jag bara varit där i 3 dagar..:)

aja men ropar soffan på mig! :)
Go natt från lilla mamman

Inga kommentarer: