måndag 6 april 2009

barnledig..

sonen åkte ner till Spanien igår med sin pappa och komme rhem den 12:e..
så igår gjorde jag ingenting.. låg hemma i soffan och njöt lite av tystnaden.. känner mig så elak men det är faktiskt skönt att få vara lite ensam.

idag ska jag ner till min praktikplats och prata schema, vi ska lägga upp ett bra så att sonen inte behlver gå 9 timmar på dagis. så de känns jätte bra, chefen förstog efterssom hon själv har barn. helt underbart säger jag. ska blii såååå skönt att få komma ut bland vuxna människor och göra något annat för en gångs skull.

imorron ska jag ner till Ikea, köpa lite saker till sonens rum. ja han ska få ett alldeles eget rum när han e borta. jag sover juh som ni alla vet i vardagsrummet nu. ska även köpa en bokhylla som jag ska ha som rumsavdelare. vill juh kunna lämna sängen obäddad nån dag..;) haha

aja men nu måste jag kila och sminka mig.. (oj de har jag inte gjort på 3 månader, har inte hunnit) och sen ska jag åka iväg...
men ha de så bra !
kram från mamman utan barn

Inga kommentarer: