måndag 16 mars 2009

trötter..

jepp, har varit vaken sen 6 imorse, åt frukost jag och sonen sen gick vi och lade oss en timme till. sov till 8 ungefär.. riktigt skönt faktiskt.. sen har vi städat här hemma... eller jag har försökt städa, han har stökat ner igen.. hällt gröt på ett nytorkat köksgolv och kladdat med nivea kräm på alla möbler i hallen.. man blir juh sååå himla glad.. spelar ingen roll att jag plockar undan sakerna, han hittar bara nya han kan förstöra..
jag satt på toaletten och han rev sönder en hel toarulle.. spelar ingen roll fast jag skriker NEJ åt han eller om jag tar sakerna ifrån han, han förstör iaf.. vette tusan vad jag ska gföra snart.. känner mig som världens sämsta mamma för att jag itne orkar med snart.. fick faktiskt gå undan och gråta idag, blev såååå himla besviken när han hällde gröten på dfet blöta golvet.. det blir juh stelt och e inte det lättaste att ta bort... men det gick tillslut..

åkte in och åt lunch/middag med Stefan, Therese och Tindrah på matpalatset.. var sååå himla uttråkad hemma.. sonen fick bara 4 utbrott på 1 timme.. knappt någonting eller hur? suck

nu ska jag skura köksluckorna och ugnen sen ska jag skura hallgolvet och torka damm i vardagsrummet... imorron ska jag eventuellt vara hundvakt så då hinne rjag inte städa..

/sämsta mamman..

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej Verre! :) Du är inte en dålig mamma, jag tycker du är otrolig som tar hand om lille Gabbe helt ensam! Det kan inte vara lätt alla gånger!! Du ska vara stolt! Även fast det känns jobbigt ibland när det lilla charmtrollet "bråkar".

Många Kramar Hanna