onsdag 18 mars 2009

attans..

igår ringde jag igen på lägenheten i Djurmo, hon sa att det var några intresserade men att jag låg överst i högen.. det lät juh jätte bra tänkte jag, då har jag juh liksom en ärlig chans..
kollade på internet igår kväll och då var lägenheten borta från internet, vilket oftast betyder att den e uthyrd.. bad min styvpappa ringa imorse för hon kärringen e såå sur jämt där, han ringde upp efter en stund och då hade hon safgrt att det var en gubbe som hade förtur på den... SUCK.. varför kunde hon inte säga de till mig då? lite besviken blev jag faktiskt..

igår kom min syster och sov kvar här, riktigt mysigt, gjorde taccos med kyckling vilket var super gott sen tittade vi på Djävulen bär Prada och åt popcorn,, sen tittade vi på desperate housewifes.. riktigt trevligt var de fatkiskt med en tjejkväll..:) var ett tag sen..

jag tror allvarligt att de e nåt fel på mig, e sååå himla trött hela tiden, somnar nästan stående... skulle kunna sova en vecka i sträck..

nu ska jag åka och hömta huliganen..

Kram från extremt trötta jag..

Inga kommentarer: